12 Eylül 2010 Pazar

referandum sonuçları ne oldu

12 Eylül 2010
İşte referandumda ilk sonuçlar
Türkiye genelinde saat 17.00'de oy verme işlemi sona erdi. Şu ana kadar sandıkların yüzde 70'i açıldı. İlk gelen sonuçlara göre ‘evet’ diyenlerin oranı yüzde 60, ‘hayır’ diyenlerin oranı yüzde 40.





Türkiye referanduma gidiyor. Yaklaşık elli milyon seçmen halk oylamasında tervih mührünü kullanacak. Devletin zirvesi bakanlar ve siyasi parti liderleri de oylarını kullanmaya başladı.




ESKİ GENELKURMAY BAŞKANI ÖZKÖK OYUNU KULLANDI



Eski Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hilmi Özkök, oyunu kullandı.



Eşiyle geldiği Urla EGİAD İlköğretim Okulu 1075 numaralı sandıkta oyunu kullanan Özkök, gazetecilerin, halk oylaması sonucunu nasıl gördüğüne ilişkin sorusuna, ”Havet diyorum” diye cevap verdi.




ONUNCU CUMHURBAŞKANI AHMET NECDET SEZER GÖLBAŞI’NDAKİ ŞAHİN SEVİN İLKÖĞRETİM OKULU’NDA OYUNU KULLANDI



Referandum Sonuçları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder